Niet vergeten
wel vooruit

Expertisecentrum PTSS

 

  • Poliklinieken
  • Opnamekliniek
  • Veteranenzorg
  • Joodse ggz
  • Langdurige zorg

 

Cliënt verwijzen

Signalen en klachten

Wij doen ons best om je de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt een klacht hebben over beslissingen over je behandeling, of je vindt dat je behandelaar de gemaakte afspraken over uw behandeling niet goed nakomt. Misschien ben je van mening dat een medewerker onzorgvuldig met je is omgegaan, of je voelt je bijvoorbeeld niet veilig in de wachtkamer.

Als je een klacht hebt horen we dat graag. Een klacht indienen kan op verschillende manieren.

In onze folder klachtenregeling lees je welke stappen je kunt nemen wanneer je niet tevreden bent. Als cliënt, maar ook als familielid of naastbetrokkene van een cliënt.

Onze klachtenregeling wordt ook uitgelegd in onderstaand filmpje.

 

Je kunt ook het volledige klachtenbeleid downloaden.

Let op: onze bereikbaarheid voor klachten over facturatie is gewijzigd. De klachtenfunctionarissen facturatie zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag, van 13.00 tot 15.00 uur op T 020 590 57 29 of via klachtenfacturatie@arkin.nl.

ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2019 Sinai Centrum - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin