Niet vergeten, wél vooruit

Wie komt er wat te weten over mijn psychische klachten?

Je privacy is heel belangrijk voor het Sinai Centrum. We geven geen informatie aan derden zonder jouw toestemming. Ook kun je zelf je dossier inzien. Privacy Het Sinai Centrum waarborgt […]

Lees verder

Waar vind ik het telefoonnummer van een medewerker of afdeling?

Je kunt ons algemene nummer bellen (020 545 7200). Wij verbinden je dan door met de juiste contactpersoon.

Lees verder

Mag ik iemand meenemen naar een afspraak?

Bij het Sinai Centrum geloven we dat je de naastbetrokkenen bij de behandeling moet betrekken. Alleen als de behandeling zich ook richt op familie, vrienden en andere naasten zal hij […]

Lees verder

Hoe gaat een intake in zijn werk?

Nadat je je hebt aangemeld bij het Sinai Centrum vindt de intake plaats. Een behandelaar en een ‘regiebehandelaar’ gaan met je in gesprek om tot een diagnose en een behandeladvies […]

Lees verder

Worden de reiskosten vergoed? Waar kan ik dat aanvragen?

Reiskosten worden in het algemeen niet vergoed. Je kunt dit bij de eigen zorgverzekering navragen.

Lees verder

Hoe lang zijn de wachttijden?

We doen ons uiterste best om de wachttijden zo kort mogelijk te houden. Bekijk de actuele wachttijden voor poliklinische zorg. 

Lees verder

Zijn er aan de behandeling kosten verbonden?

Behandelingen bij het Sinai Centrum worden vergoed door de zorgverzekeraar. Wel kan de behandeling van het eigen risico afgaan. Wanneer je zorgverzekeraar het eigen risico in rekening brengt, naar aanleiding […]

Lees verder
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacybeleid | Cookiebeleid | © 2022 Sinai Centrum - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin